Конкурс за плакат „Изгубени в превода“

Голямата награда е тридневно пътуване за двама до Берлин.

Организатор: Goethe Institut

 Профил на участниците: Конкурсът е насочен към плакатисти, илюстратори, графични дизайнери, без значение дали това е Ваша професия или хоби.

“Изгубени в превода“ („Lost in Translation“) е не само заглавието на прочутия филм на София Копола от 2003 година, но и идиом, който показва неразбирането и разминаването при комуникацията между хората, както и тяхната неспособност да намерят общ език. „Изгубени в превода“ се отнася не само до езика, но и до културните различия, които най-често се проявяват в трудно преводимото.

Мисията на Гьоте-институт е да работи за междукултурния диалог и за преодоляване на трудностите при срещата с немския език и култура.

Правила за участие

Изберете дума от списъка с немски думи с превод на български и я интерпретирайте със средствата на плаката. Имате пълна свобода в избора на техника. Присъствието на немската дума е задължително.

Всички участници (самостоятелни автори или групи) могат да изпратят максимум три предложения.

 Награди

Най-добрите предложения, избрани от журито, ще бъдат отпечатани и включени във временна изложба в новите помещения на ул. „Бенковски“ 11. На летния заключителен празник на Гьоте-институт на 15.06.2017 ще бъдат обявени победителите в конкурса и ще се открие изложба с избраните предложения.

Голямата награда е тридневно пътуване за двама до Берлин (самолет и хотел). При групови проекти, наградата важи само за членовете на групата, но не повече от трима души.

 Повече информация относно изискванията може да намерите тук.

 За да кандидатствате, изпратете всички материали на email: SOF-praktikant1@sofia.goethe.org

краен срок за кандидатстване Краен срок за кандидатстване: 10 юни 2017 г.

 Източник: Goethe Institut