Кампания JT Creative Lab: Измисли най-добрия сайт за работа

 

период на провеждане  Период на провеждане: 20 ноември до 17 декември 2017 г.

Организатори: Jobtiger

Концепцията на кампанията е потребителите да предлагат идеи за това какво искат да видят в един сайт за работа и кое би им било полезно в процеса на кандидатстване или търсене на кандидати. Събирането на идеи стъпва върху платформата jobtiger.bg като първия jobboard сайт в България, но не е задължително идеите да са насочени към него. Всички идеи ще бъдат изцяло публични и отворени за гласуване и коментари, като всеки друг в този отворен брейнсторминг може да се възползва от идеите, защото целта на кампанията е по-скоро социална, отколкото комерсиална.

Защо сайт за търсене на работа?

Защото твоята добра идея може да промени света на търсещите работа. Защото е важно! Защото във всяко семейство се появява моментът, в който някой близък изпитва затруднение в търсенето на нова работа.

Защо да предложиш идея?

JT Creative Lab е проектът, който ти дава възможност да разгърнеш креативността си и да споделиш с нас как си представяш най-добрия сайт за работа. Ние от своя страна ще обсъдим идеите, а може дори да ги превърнем в работещи функционалности. Ще поканим авторите на 4-те идеи, които бъдат избрани за финалисти по проекта, да се включат в седмичнo #CreativeReality и да се снимат във видео с нашия екип.

Авторите на най-добрите идеи ще получат ваучер за обучение, защото вярваме, че креативните хора искат да станат още по-креативни.

  За контакт: tv@jobtiger.bg

 Източник: Jobtiger