Форум “Влез в предизвикателството!” на 10.01.2019г. в гр.Пловдив

Rinker Youth Challenge е най-новата акселераторска програма на Център „Ринкър“ към Фондация BCause с подкрепата на Citi Foundation. Тя цели да подкрепи развитието на предприемачески светоглед и лидерски умения сред младите хора.

място на провежданеМясто: Limacon Event Centre, град Пловдив

период на провеждане Дата на провеждане:  10 януари 2019 година, 09:30-15 часа.

Организатор: Център „Ринкър“

Цели на форума:

  • Насърчаване на предприемачеството сред младежите
  • Повишаване информираността за възможностите пред предприемачите
  • Развитие на най-добрите предприемачески идеи

 

Форумът е първия етап от акселераторската програмата на Център “Ринкър”, следващите етапи на Rinker Youth Challenge, с които може да се запознаете на тази страница, изискват кандидатстване и одобрение.

 

Профил на участниците:

Този форум е за вас, ако:

  • Учите в горните класове на средното училище или сте студенти.
  • Наскоро сте завършили средно или висше образование.
  • Възрастта ви e между 17 и 26 години, но се приемат и по-възрастни кандидати.
  • Отскоро или по-отдавна обмисляте дали предприемачеството е за вас.
  • Знаете, че работодателите ценят инициативните.
  • Искате да избягате от скучна работа.
  • Имате ясна идея за бизнес, която ще промени част от света.
  • Имате неясна идея за бизнес, която със сигурност ще промени света.
  • Колегата има ясна идея за бизнес, а аз съм с него!
  • Никога не сте били на обучение по предприемачество.
  • Били сте на обучение и много ви хареса, искате още.
  • Това обучение ви привлича, защото завършва с финансова награда!

Повече информация може да намерите тук.

 За да се регистрирате, натиснете тук.

краен срок за кандидатстване Краен срок за кандидатстване: възможно най-скоро

 За контакт:

Явор Гочев, Програмен директор и обучител

Е-mail: application@rinkercenter.org, тел.: 02/987 1574, 981 1901, 988 0080; 0886 760 730

 Източник: Център „Ринкър“

YOUTHub не носи отговорност за подбора на участници във форума. За повече информация се обърнете към посочения организатор.