Студентският конкурс „Като Бернайс” на тема: „Ерата на инфлуенсърите – идентичност и измеримост“
Конкурсът на БДВО и тазгодишната тема целят да стимулират креативността и активността на студентите, изучаващи комуникации.
Организатор: Българско дружество за връзки с обществеността
Изисквания към участниците:
- Да са студенти по направление комуникации
- Да участват до трима в екип
- Да подготвят презентация, представяща техните възгледи по проблема
- Да работят с ментор
Опорни въпроси, по които да се базира презентацията
- Как се става инфлуенсър?
- Как се остава инфлуенсър?
- Как се създава лоялна аудитория?
- Коя инфлуенсър кампания е успешна и какви са измерителите за това?
- Как компаниите да изберат с какви инфлуенсъри да работят?
- Каква трябва да бъде една инфлуенсър маркетинг кампания, за да бъде привлекателна за аудиторията?
Повече информация може да намерите тук.
Награден фонд:
- За екипа, класиран на първо място – 500 лв. и грамота.
- За ментора на екипа победител – грамота.
- За университетското звено (катедра, факултет, департамент), към което е менторът на екипа победител – грамота.
За да кандидатствате, изпратете имейл на office@bdvo.org съдържащ:
- три имена на членовете на екипа
- специалност, учебно заведение
- телефонен номер и имейл за връзка,
- име на ментора и неговите телефонен номер и имейл за връзка.
Краен срок за кандидатстване: 25 ноември 2019 г.
За контакт: E-mail: office@bdvo.org
Източник: Българско дружество за връзки с обществеността
YOUTHub не носи отговорност за подбора на участници в конкурса. За повече информация се обърнете към посочената изпращаща организация.