Конкурс “Creative Shock” за социален бизнес 2020 г.
Creative Shock е международно състезание за социални дела, организирано всяка година от 2011 г. насам, от студенти от Университета за управление и икономика ISM.
Организатор: Creative Shock
Creative Shock е глобално състезание за социален бизнес за студенти, което се провежда за първи път през 2011 г. Участниците всяка година се събират, за да решат финансови, маркетингови, PR и стратегически проблеми за социалния бизнес. Чрез организирането на това състезание организаторите се стремят да запознаят студентите с реалните модели на социален бизнес в реалния живот и да комуникират как всички традиционни бизнес стратегии могат да бъдат приложени към социалните предприятия и организации, да подобрят стратегическото мислене на студентите, като ги предизвикат с реални маркетингови и управленски проблеми.
Условие за участие:
- студенти от бакалавърска, магистърска степен или MBA от всяка дисциплина
- участниците могат да кандидатстват индивидуално или в екипи от 3-4 членове
- всеки отбор трябва да назначи капитан на отбора, който ще отговаря за комуникацията между отбора и организаторите на Creative Shock
- няма ограничение за екипи, които могат да участват от същия университет / институция
- участникът няма право да бъде член на повече от един отбор
- членовете на екипа могат да бъдат от различни университети и държави.Участниците трябва да решат два казуса за социален бизнес в предварителните кръгове.
Преди да се включите в конкурса, запознайте с пълната информация и правилата за участие в конкурса тук.
Награден фонд: Печелившият отбор получава голямата награда от 2000 EUR.
Най-добрите 10 отбора се събират във Вилнюс, Литва, за да решат двата последни случая.
За да участвате в конкурса, попълнете апликационната форма.
Краен срок за записване: 6 октомври 2020 г.
За контакт: info@creativeshock.lt
Източник: Creative Shock
YOUTHub не носи отговорност за провеждането на конкурса. За повече информация се обърнете към посочения организатор.