Конкурс “Creative Shock” за социален бизнес 2020 г.

Creative Shock е международно състезание за социални дела, организирано всяка година от 2011 г. насам, от студенти от Университета за управление и икономика ISM.

Организатор: Creative Shock

Creative Shock е глобално състезание за социален бизнес за студенти, което се провежда за първи път през 2011 г. Участниците всяка година се събират, за да решат финансови, маркетингови, PR и стратегически проблеми за социалния бизнес. Чрез организирането на това състезание организаторите се стремят да запознаят студентите с реалните модели на социален бизнес в реалния живот и да комуникират как всички традиционни бизнес стратегии могат да бъдат приложени към социалните предприятия и организации, да подобрят стратегическото мислене на студентите, като ги предизвикат с реални маркетингови и управленски проблеми.

Условие за участие:

  • студенти от бакалавърска, магистърска степен или MBA от всяка дисциплина
  • участниците могат да кандидатстват индивидуално или в екипи от 3-4 членове
  • всеки отбор трябва да назначи капитан на отбора, който ще отговаря за комуникацията между отбора и организаторите на Creative Shock
  • няма ограничение за екипи, които могат да участват от същия университет / институция
  • участникът няма право да бъде член на повече от един отбор
  • членовете на екипа могат да бъдат от различни университети и държави.Участниците трябва да решат два казуса за социален бизнес в предварителните кръгове.

Преди да се включите в конкурса, запознайте с пълната информация и правилата за участие в конкурса тук.

Награден фонд: Печелившият отбор получава голямата награда от 2000 EUR.

Най-добрите 10 отбора се събират във Вилнюс, Литва, за да решат двата последни случая.

За да участвате в конкурса, попълнете апликационната форма.

Краен срок за записване: 6 октомври 2020 г.

За контакт: info@creativeshock.lt

 Източник: Creative Shock

YOUTHub не носи отговорност за провеждането на конкурса. За повече информация се обърнете към посочения организатор.